Regulamin sklepu internetowego
Przed skorzystaniem z usług naszego sklepu internetowego proszę uważnie przeczytać niniejszą Umowę.
Niniejsza umowa, dalej zwana "Umową", jest zawierana między naszym sklepem internetowym DEFLEKTORKLIMATYZACJI.PL (adres URL: https://deflektorklimatyzacji.pl), dalej zwany "Sklepem internetowym" lub "Stroną", a użytkownikiem usług Sklepu internetowego, dalej zwany "Kupującym", ustalając warunki zakupu towarów przez Stronę.
Sklep jest prowadzony przez Natallię Litvinenkę, która prowadzi działalność gospodarczą (JDG Natallia Litvinenka, NIP 9662184995, REGON 526939170) pod adresem: Ul. Broniewskiego 4, lok. C204, Białystok, 15-748.
Skontaktować się z nami można za pośrednictwem formularza konsultacji online na stronie internetowej https://deflektorklimatyzacji.pl, e-mailem info@deflektorklimatyzacji.pl, telefonicznie +48 739-036-825 lub wysyłając list na nasz adres korespondencyjny: Ul.Jozefa lgnacego Kraszewskiego 12A, m.6; 15-025 Białystok.
1. Podstawowe postanowienia
1.1. Niniejsza Umowa jest zawierana między Kupującym a Sklepem internetowym w momencie składania zamówienia. Kupujący potwierdza swoją zgodę na warunki określone w niniejszej Umowie podczas składania zamówienia lub rejestracji na Stronie.
1.2. Kupującym może być dowolna osoba fizyczna lub prawna, zdolna do przyjęcia i opłacenia zamówionego towaru zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Umowie.
1.3. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Umowie.
1.4. Niniejsza Umowa powinna być interpretowana w formie opublikowanej na Stronie i powinna być stosowana i interpretowana zgodnie z obowiązującym prawem.
1.5. Zawartość Strony jest chroniona prawem autorskim, prawem znaków towarowych oraz innymi prawami związanymi z własnością intelektualną i prawem dotyczącym nieuczciwej konkurencji.
2. Informacje o produkcie
2.1. Produkt jest prezentowany na stronie za pomocą zdjęć, które są własnością sklepu internetowego.
2.2. Każde zdjęcie jest opisane informacjami tekstowymi: numerem modelu, ceną i opisem produktu.
2.3. Na żądanie Kupującego pracownik sklepu internetowego jest zobowiązany dostarczyć (telefonicznie lub mailowo) dodatkowe informacje, które są niezbędne i wystarczające z punktu widzenia Kupującego do podjęcia decyzji o zakupie towaru.
2.4. Cena produktu podana na stronie może być jednostronnie zmieniona przez sklep internetowy.
2.5. W przypadku zmiany ceny zamówionego przez Kupującego produktu, pracownik sklepu internetowego natychmiast informuje o tym Kupującego (telefonicznie lub mailowo) w celu uzyskania potwierdzenia lub anulowania zamówienia. Jeśli nie można skontaktować się z Kupującym, zamówienie zostaje uznane za anulowane.
2.6. Czas produkcji i wysyłki produktów od 2 do 7 dni.
3. Procedura zakupu towaru
3.1. Kupujący ma prawo złożyć zamówienie na dowolny produkt dostępny na stronie. Każdy produkt może być zamówiony w dowolnej ilości. Zamówienie może być złożone przez Kupującego samodzielnie na stronie.
3.2. Po złożeniu zamówienia przez stronę, pracownik naszego sklepu internetowego kontaktuje się z Kupującym za pośrednictwem poczty lub telefonu w celu uzgodnienia wszystkich parametrów zamówienia, nazw wybranych produktów i ogólnej kwoty zamówienia, co stanowi integralną część niniejszej Umowy.
3.3. W przypadku braku towaru na magazynie pracownik sklepu internetowego jest zobowiązany poinformować o tym Kupującego (telefonicznie lub mailowo).
3.4. W przypadku braku towaru Kupujący ma prawo zastąpić go innym produktem lub anulować zamówienie.
3.5. Kupujący ma prawo zrezygnować z zamówionego towaru w dowolnym momencie przed jego wysłaniem, wcześniej informując o tym sklep internetowy (telefonicznie lub pocztą elektroniczną).
3.6. Zamówienia są realizowane po przedpłacie.
4. Dostawa towaru, terminy
4.1. Dostawa zamówionego towaru z Internetowego sklepu w uzgodnionej ilości i asortymencie odbywa się za pośrednictwem usług kurierskich lub innych upoważnionych firm przez Sklep internetowy.
4.2. Koszty dostawy towaru są podane na stronie zamówienia.
4.3. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie i nie może wpływać na szybkość dostawy.
4.4. Zamówienia są realizowane bez ograniczeń terytorialnych na całym świecie.
4.5. Dostawa poza Europę jest płatna i obliczana indywidualnie.
5. Płatność za towar
5.1. Płatność za towar jest dokonywana w złotówkach za pośrednictwem proponowanych na stronie usług płatniczych.
6. Warunki zwrotu
6.1. Konsumentowi, który zakupił towar nienależytej jakości, jeśli jego wady nie zostały ustalone przez sprzedawcę, przysługuje prawo żądania:
6.1.1. wymiany wadliwego towaru na towar należytej jakości;
6.1.2. odpowiedniego obniżenia ceny zakupu towaru;
6.1.3. natychmiastowego i bezpłatnego usunięcia wad towaru;
6.1.4. zwrotu kosztów poniesionych na usunięcie wad towaru.
6.2. Zamiast zgłaszania żądań określonych w punktach 6.1.1. i 6.1.2., konsument ma prawo rozwiązać umowę sprzedaży detalicznej i żądać zwrotu zapłaconej kwoty za towar.
6.3. Istotna wada towaru to wada nieusuwalna lub wada, którą nie można usunąć bez nieproporcjonalnych kosztów (w wysokości trzydziestu procent lub więcej wartości towaru) lub nieproporcjonalnego czasu (przekraczającego maksymalny dopuszczalny czas), albo wada, która występuje wielokrotnie lub po jej usunięciu, albo inne podobne wady.
6.4. Wady stwierdzone w towarze muszą być usunięte przez sprzedawcę nieodpłatnie i natychmiastowo. Jeżeli nie jest możliwe natychmiastowe usunięcie wad, maksymalny termin usunięcia wad nie może przekraczać 14 (czternastu) dni od daty zgłoszenia żądania przez konsumenta.
6.5. W przypadku wykrycia przez konsumenta wad towaru i zgłoszenia żądania jego wymiany, sprzedawca jest obowiązany do natychmiastowej wymiany towaru, a w razie konieczności dodatkowej kontroli jakości takiego towaru przez sprzedawcę - wymienić go w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zgłoszenia żądania.
6.6. Konsument ma prawo w ciągu 14 (czternastu) dni od momentu dostarczenia mu towaru niestanowiącego artykułu spożywczego, jeśli sprzedawca nie określił dłuższego terminu, zwrócić towar należytej jakości lub wymienić go na analogiczny towar o innych wymiarach lub wyposażeniu, dokonując w razie różnicy w cenie niezbiczego przeliczenia z sprzedawcą.
6.7. Wymaganie konsumenta dotyczące wymiany lub zwrotu towaru podlega zadowoleniu, jeśli towar nie był używany, zachowane są jego właściwości konsumenckie i istnieją dowody zakupu tego towaru od danego sprzedawcy.
6.8. Wykaz towarów niebędących artykułami spożywczymi dobrej jakości, które nie podlegają wymianie i zwrotowi, jest ustalany przez lokalne przepisy.
6.9. Аdres do zwrotów: Ul.Broniewskiego 4 lok. C204; 15-748 Białystok.
7.Reklamacje
7.1. Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz ustawie o prawach konsumenta. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Kupujący ma prawo złożyć reklamację.
7.2. Konsument może zgłosić reklamację w ciągu 2 lat od momentu wydania towaru. Wadę należy zgłosić w terminie 1 roku od jej zauważenia, jednak nie później niż przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.
7.3. Reklamację można złożyć w formie pisemnej na adres: ul. Jozefa lgnacego Kraszewskiego 12A, m.6; 15-025 Białystok. lub elektronicznie na adres e-mail: info@deflektorklimatyzacji.pl. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia, opis wady towaru oraz żądanie Kupującego - naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy. Do reklamacji zaleca się dołączyć dowód zakupu (fakturę) oraz dokumentację wady (zdjęcia).
7.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedawcę. Kupujący zostanie powiadomiony o decyzji drogą elektroniczną lub pisemną, zgodnie z danymi podanymi w reklamacji.
7.5. W przypadku stwierdzenia wady, Konsument może żądać: naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy (jeśli wada jest istotna). Sprzedawca może odmówić naprawy lub wymiany, jeśli są one niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, proponując inne rozwiązanie zgodne z prawem.
7.6. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca pokrywa koszty naprawy, wymiany lub zwrotu towaru, w tym koszty przesyłki. W przypadku nieuznania reklamacji, Kupujący może zostać obciążony kosztami przesyłki zwrotnej.
7.7. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. Konsument ma również prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, np. mediacji.
8. Użytkownikowi jest zabronione:
8.1. Korzystanie z jakichkolwiek urządzeń, programów, procedur, algorytmów i metod, automatycznych urządzeń lub równoważnych procesów ręcznych do dostępu, nabycia, kopiowania lub śledzenia treści strony tego Internetowego sklepu;
8.2. Zakłócanie prawidłowego funkcjonowania strony.