Warunki zwrotu
W przypadku wystąpienia reklamacji, niezgodności z jakością lub kompletnością zakupionego produktu, prosimy o kontakt z nami. Jeśli towar wymaga wymiany, będziemy go przyjmować nawet bez dokumentów potwierdzających, pod warunkiem, że produkt został u nas zakupiony. W celu uniknięcia sytuacji konfliktowych, zapraszamy do zapoznania się z tym rozdziałem, w którym zawarte są podstawowe zasady współpracy sprzedawców i kupujących dotyczące sprzedawanych przez nas produktów.
Zwracamy również uwagę, że wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają niezbędne dokumenty i certyfikaty (dla grup produktów, dla których są one wymagane).
Rządzimy się następującymi normami:
1.1. Konsumentowi, który zakupił towar nienależytej jakości, jeśli jego wady nie zostały ustalone przez sprzedawcę, przysługuje prawo żądania:
1.1.1. wymiany wadliwego towaru na towar należytej jakości;
1.1.2. odpowiedniego obniżenia ceny zakupu towaru;
1.1.3. natychmiastowego i bezpłatnego usunięcia wad towaru;
1.1.4. zwrotu kosztów poniesionych na usunięcie wad towaru.
1.2. Zamiast zgłaszania żądań określonych w punktach 1.1.1. i 1.1.2., konsument ma prawo rozwiązać umowę sprzedaży detalicznej i żądać zwrotu zapłaconej kwoty za towar.
1.3. Istotna wada towaru to wada nieusuwalna lub wada, którą nie można usunąć bez nieproporcjonalnych kosztów (w wysokości trzydziestu procent lub więcej wartości towaru) lub nieproporcjonalnego czasu (przekraczającego maksymalny dopuszczalny czas), albo wada, która występuje wielokrotnie lub po jej usunięciu, albo inne podobne wady.
1.4. Wady stwierdzone w towarze muszą być usunięte przez sprzedawcę nieodpłatnie i natychmiastowo. Jeżeli nie jest możliwe natychmiastowe usunięcie wad, maksymalny termin usunięcia wad nie może przekraczać 14 (czternastu) dni od daty zgłoszenia żądania przez konsumenta.
1.5. W przypadku wykrycia przez konsumenta wad towaru i zgłoszenia żądania jego wymiany, sprzedawca jest obowiązany do natychmiastowej wymiany towaru, a w razie konieczności dodatkowej kontroli jakości takiego towaru przez sprzedawcę - wymienić go w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zgłoszenia żądania.
1.6. Konsument ma prawo w ciągu 14 (czternastu) dni od momentu dostarczenia mu towaru niestanowiącego artykułu spożywczego, jeśli sprzedawca nie określił dłuższego terminu, zwrócić towar należytej jakości lub wymienić go na analogiczny towar o innych wymiarach lub wyposażeniu, dokonując w razie różnicy w cenie niezbiczego przeliczenia z sprzedawcą.
1.7. Wymaganie konsumenta dotyczące wymiany lub zwrotu towaru podlega zadowoleniu, jeśli towar nie był używany, zachowane są jego właściwości konsumenckie i istnieją dowody zakupu tego towaru od danego sprzedawcy.
1.8. Wykaz towarów niebędących artykułami spożywczymi dobrej jakości, które nie podlegają wymianie i zwrotowi, jest ustalany przez lokalne przepisy.
1.9. Аdres do zwrotów: Ul.Broniewskiego 4 lok. C204; 15-748 Białystok.